Symtom

Än så länge har jag inte haft särskilt många symtom... Men när jag börjar tänka efter så...

* Fryser så jag nästan skakar vissa stunder.
* Illamående har jag varit både måndagmorgon och imorse. Får se hur det är imorgon, kanske har börjat nu:) Längtar faktist lite!
* Sen har inte mensen dykt upp vilket ändå måste klassas som de största och bästa symtomet på att man är med barn!:D

Annars är det inte så mycket... Lite tröttare än vanligt möjligtvis men det är svårt att säga, har vilat så pass mycket de senaste dagarna:) Kissnödigheten kanske kommer den också.




Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket.. desamma får ja väl säga då! :)

2008-11-26 @ 10:00:46
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Somd us äger så får man börja någon stans..Jag mår jätte bra o har inte behöft besöka porslinskålen en ända gång..så det är skönt.Fått dille på något gott osm du måste äta hela tiden?

2008-11-26 @ 16:31:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0