Oron

I natt sov jag verkligen inte bra... Vaknade då och då och var rädd att mensen hade kommit, dvs att jag skulle ha fått missfall. Ena stunden känner jag mig lugn, händer det, så händer det av en orsak, då var inte allt som det skulle med det lilla livet. Men andra stunder sliter oron i mig.

Antar att det blir bättre ju mer tiden går. Får inte glömma bort att vi bara har vetat om detta fantastiska i tre dagar.

Den här måndagen var verkligen årets längsta dag! Kan inte berätta för någon än, men jag vill inget annat än skrika ut det för hela världen! Därav denna blogg, den stillar mitt behov av att prata litegrann iallafall. Sen känner jag ett STORT behov av att komma i kontakt med andra i samma situation. Även om min sambo stöttar mycket och verkligen tar hand om mig så vill man få veta att alla tankar med mera är normalt. Så skriv gärna en rad om ni vill:)

Barnmorska har jag bokat idag:) Nu känns det ännu mer på riktigt! Den 9 januari får vi komma på inskrivning:)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn..Grattis till dig med..Hoppas att allt kommer går bra för er :) Vilken vecka är du nu i? kram

2008-11-25 @ 08:53:46
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0