Lugnet

Ja, nu börjar faktist lugnet infinna sig litegrann. Iallafall lite oftare idag än under de 3 första dagarna. Tror tanken börjar sjunka in lite och det känns underbart!

Imorse mådde jag illa mellan kl 6-8 precis som under måndagen och tisdagen, men jag har fått tips om att digestivekex ska funka och jag tror faktist det blev lite bättre i morse:) Än har jag inte behövt spy iaf:)

Fryser gör jag fortfarande där emot...men det finns det ju bot på. Varmabad och varmakläder och elementen på max:)

Vad har/hade ni för symtom så här tidigt in i graviditeten?


Kommentarer
Postat av: jessica

När jag var gravid sist, (2005) så hade jag inte heller några symtom. Illamåendet kom i vecka 6-7 nångång. Men det bästa symtomet är ju såklart att mensen inte kommer - GRATTIS!!!

2008-11-26 @ 19:26:19
URL: http://skrotochkorn.blogspot.com
Postat av: Mindy

God kväll..Kan känna att jag är sugen på burger king o pizza ständigt..hihihi....cocacola o choklad är något som jag ockås tycker extra mycket om nu..Ha en skön kväll.kram på dig

2008-11-26 @ 19:44:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0