Vecka 9 och nu vet mamma!:)

I fredags fick då äntligen min mamma veta! Vi filmade henne i smyg med digitalkameran, men den filmen får ni inte se förrän om några veckor när det blir lite mer officiellt. Men jag kan säga så mycket som att hon blev jätte glad men knappt trodde på oss!:) Nån dag senare började det sjunka in hos henne och nu vill hon berätta för alla att hon "ska bli mormor":)
Imorgon, på självaste julafton, får min sambos föräldrar veta. Samt hela släkten eftersom de kommer öppna boken som en julklapp. Vi lär ju märka när de har öppnat julklapparna för telefonerna kommer nog gå varma:)

Ny vecka är det också:) Och glada är vi för att lilla livet vill stanna hos oss:)

God Jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va kul att de gick såbra! Nu blev jag nyfiken på hennes reaktion hehe God jul på er alla 3! :D

2008-12-24 @ 10:12:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0