Våra böcker har kommit!

Idag kom äntligen våra böcker som vi beställde förra veckan!
Jag köpte boken "På smällen - Från A till bebis" och min sambo valde boken "Pappor föder barn". Dessutom har vi köpt två par böcker som heter "Barnbarnsboken för mor-och farföräldrar". Dessa ska våra respektive föräldrar få i julklapp och det ska bli sååå kul att se deras reaktioner när de får veta!
"På smällen-boken" verkar verkligen jätte bra och fick mig flera hekto lugnare, fast jag bara hunnit läsa valda stycken ur den:) Känns riktigt bra!

Nya symtom nu när jag gått in i vecka 6, är att brösten har börjat ömma, speciellt bröstvårtorna. Molvärken i bebismagen kändes hela tiden i fredags (ja, typ hela förra veckan) men det har lugnat ner sig. Lite tröttare än vanligt är jag, men inte värre än att jag orkar hela dagen iallafall.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0