Symtom-förändring

Att jag fryser mindre och att det molar mindre i bebismagen vet ni ju redan. Men däremot har jag drabbats av den där förlamande tröttheten som man har hört talas om. Både igår och idag har jag släääpat mig till föreläsningarna och bara suttit och väntat på att timmarna ska gå så jag kan få gå hem och lägga mig igen. Idag sov jag däremot inte när jag kom hem utan det fick bli ett avslappnande bad istället. Förhoppningsvis slocknar jag kl tio efter Greys anatomy istället:)

Brösten ömmar inte bara utan har också blivit större till min sambos stora förtjusning! Ja, jag klagar inte heller;)
 
Jag har en "vanlig" officiell blogg också. Den får ni däremot inte adressen till förrän vi har gått ut offentligt till familj och vänner. Runt vecka 12 så där. Då kommer jag nog i fortsättningen bara blogga på den. Men tills dess får ni hålla till godo här:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag minns den där tröttheten. Min sambo tyckte att jag var lat, han förstod inte alls HUR trött man blir av att vara gravid. Minns när jag kom hem efter en dag på skolan och bara la mig i soffan och somnade direkt. Men det är som det mesta andra, det går över det med :)

ha det bra!

2008-12-04 @ 08:33:31
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Nadja

Grattis till graviditeten! Jag var licka chockad som du när jag plussade, trodde de skulle ta ett år jag med men tji! skrattar



Du kommer märka att tiden kommer gå så himla fort, jag tycker de känns som igår när jag satt och tänkte på att jag bara ville passera vecka 12 :D

2008-12-05 @ 11:20:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0