Och nu vet även sambons familj!

På julafton fick så sambons föräldrar öppna sin julklapp med Barnbarnsboken:) Nyheten mottags även där med stora leenden och många gratulationer!

Imorgon ska jag och sambon utomlands en vecka. Men vi ska ta det lugnt och försiktigt och vara rädda om både oss själva och lilla livet i magen:)

Jag mår föresten bra mycket bättre nu. Illamåendet har försvunnit i princip helt. Är däremot väldigt känslig för lukter fortfarande, speciellt lök och vitlök! Blä! Mitt annars ganska låga blodtryck har blivit ännu lägre och jag måste alltid ta det lugnt när jag reser mig, även från sittande. Ny BH har jag köpt också! Brösten har ökat en hel kupstorlek och det är ju alltid trevligt:) Och mer växer de, för ömma är de fortfarande.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig resa! Var rädd om dig!

2008-12-28 @ 18:14:06
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0