Blödning?

Kl 15 när jag kom efter skolan och gick på toaletten och kissade blev pappret rosa efteråt! Har läst att det inte är farligt att få nån liten blödningen under graviditeten, så jag läste om alla de kapiteln igen i min bok. Men det är ändå svårt att bli lugn.
Vilade 1,5 timme. När jag sen gick upp o kissade igen blev det nu mer slemmigt/trådigt på pappret och lite mer röd färgat.
Vad tror ni? Är det farligt? Ska jag ringa nånstans?

Usch, är väldigt orolig nu. Har inte ont och ännu (hoppas jag slipper) har jag inte sett nåt riktigt blod så att säga.

Har ni varit med om samma sak?

Kommentarer
Postat av: Mindy

Känner igen mig.det var riktigt jobbig tid för det varade bara i några timmar..men blir ändå orolig..du ska ringa din barnmorska & prata med henne & säga som det är..Håller tummarna för dig att allt kommer gå bra..kram på dig..

2008-12-16 @ 19:37:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hjälper till så mycket som jag kan..har du blödning än o har du ont..Är det bara en lätt blödning o inte har ont o har mera så är det ingen fara,,men ändå bra att prata med henne..så de känner till det..Jag mådde inte bra över 1 veckor fö rjag tänkte på det hela tiden..tänkte det värsta men efter jag pratade med henne så fick man andra tankar..Kram krma

2008-12-16 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0