Barnmorskan

Jag ringde BM idag som jag blev tipsad. Hon sa precis det jag har läst men det är var ändå skönt att höra det från en som jobbar med graviditeter så att säga.
Antagligen fick jag en liten mellanblödning eftersom den nästan infann sig precis den dagen jag annars skulle haft min mens. Idag har det bara varit brunt kladd/flytningar på pappret efter att jag har varit på toa, d.v.s. inget i trosskyddet, så det är ju inte så mycket.
BM sa också att om jag får ont eller blöder mer så ska jag åka till gynakuten alternativ akuten om det är helg. Så det känns bra:)

I övermorgon får jag äntligen berätta för min mamma!!

Kommentarer
Postat av: Little J

Jag tror på Bebis. Bebis kommer hänga fast hårdare än en influensa på ett dagis! =)

2008-12-17 @ 22:58:52
Postat av: Nadja

Dagen som du berättar för mamma, vad spännande! :D

2008-12-19 @ 14:39:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Postat av: Emelie

Gratis själv till graviditeten! Så roligt, visst duger en bebis utmärkt! Men jag är väldigt lycklig över mina två...=)

Spännande att få berätta för föräldrarna!

2008-12-22 @ 09:28:18
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0