Babystrology.com

Idag fixade vi en bebisnedräknare på bloggen:) Är kul när man även ser hur det lilla livet utvecklas för varje dag!

Det enda jag kan säga angående symtom är att tröttheten verkligen tagit ut sin rätt nu. Sov 2 timmar efter skolan igår, somnade ändå kl 24 till 9 imorse. På eftermiddagen var jag ändå helt slut och la mig o sov en timme när min sambo diskade.
Hade tänkt göra så mycket i helgen, men det är bara att acceptera och vila. Jag menar, min kropp håller ju faktist på att göra en liten människa, kanske inte så kontigt att man känner sig lite trött:)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du kommer känna dig som en zombie ett tag framöver hehe, när vi var på bröllopsresan så var jag världens tråkigaste fru som ville hem kl 22 varje kväll :D

2008-12-06 @ 22:08:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0